Sayı 14
Serbest Cinayet- Kürtaj
Bunun için İsrailoğullarına kitapta şunu bildirmiş idik:
«Her kim bir kişiyi, bir kişi karşılığı veya yeryüzünde bir bozgunculuğu olmaksızın öldürürse, sanki bütün insanları öldürmüş gibi olur. Kim de bir adamın hayatını kurtarırsa,
bütün insanların hayatını kurtarmış gibi olur.»
Andolsun ki, peygamberlerimiz onlara apaçık delillerle
geldiler de sonra içlerinden bir çoğu, bütün bunların arkasından hala yeryüzünde bozgunculuk
ve cinayette çizgiyi aşmaktadırlar.
Kur´an Kerim = Maide Suresi 32. Ayet
For that cause We decreed for the Children of Israel that whosoever killeth a human being for other than manslaughter or corruption in the earth, it shall be as if he had killed all mankind, and whoso saveth the life of one, it shall be as if he had saved the life of all mankind.
Our messengers came unto them of old with clear proofs (of Allah's Sovereignty), but afterwards lo! many of them became prodigals in the earth.
Kur´an Kerim = Maide Suresi 32. Ayet
İngiltere’de yeni bir ultrason tekniği kullanılarak 6 santimetre boyundaki
fetüsün görüntüleri tespit edildi. 12 haftalık fetüsün, yürümeye çalıştığı, parmaklarını emdiği, esnediği ve gözlerini açtığı açıkça görülüyor.
Bu da fetüslerin anne karnında düşünülenden çok daha karmaşık bir yaşamları olduğunu ortaya koyuyor. Bilimadamları, İskoç doğum uzmanı Prof. Stuart Campbell’ın geliştirdiği ultrason tekniğiyle elde edilen bu görüntülerin kürtaj tartışmalarına yeni bir boyut getireceği yorumunu yapıyor.
Birçok ülkede fetüslerin 24 haftaya kadar kürtajla alınmasına izin veriliyor.
30 Haziran 2004 ntvmsnbc
Günümüzün ilerlemiş tıp bilmi saĝlıklı anne va babanın birleşmesinden hemen dört dakika arkasından anne rahminde 60 milyar sayfalık kütüphanenin tüm bilgilerini küçük bir diskete yüklenmiş gibi ortalama 60-70 yıl (Hz. Nuh gibi 950 yıl da yaşasa) yaşayacak olan bir insanın tüm bilgilerinin yani 60 milyar hücrelerin iki ayrı sandıkta taşınıp
belli biryerde birleşip karışıp 0´ dan 60 milyara kadar sıralanıp her birinin nerede nasıl ve ne organı oluşturacaĝı...!
Bu ilk dört dakikada belirlenmesini Çok bariz birşekilde
hemde renkli resimlerle ortaya koymuştur.
Şimdi düşünelim 60 milyar sayfalık bir kitabınız var,
Siz onu bir diskete yükleyip çogatmak istiyorsunuz,
ilk disketten sonrada kitabı birbaşkasının eline geçmesin diye yokıyorsunuz,
Sonra disketi bilgisayara yüklüyorsunuz,
Kopyala tuşu yerine yanlışlıkla sil tuşuna basıp disketi
siliyorsunuz.
Elinizde ne kitap kaldı nede disket ,işte kitabı yakmakla kitap yüklü disketi silmenin arasındaki fark ne ise,
Anne rahminde spermle buluşan yumurtanın dört dakika
sonra alınması Yani KÜRTAJ Yapılmasının .
Eşi,işi çocukları ve tertemiz hayat yaşantısı olan
Gencecik bir insanın öldürülmesinin, arasındaki
Fark ta öyle deĝilmidir...?
Kürtaj operasyonu Nasıl yapılır?
Rahime yapışık olan emriyo tıpbi müdahale ile rahim dışına alınarak .
Tıp ta Kürtaj (kazımak ) Gebeliĝi sonlandırma diye atlandırılır.
Kürtaj Sırasında hasta yakınları kesinlikle bulundurulmaz,
Oysa normal amaliyatlarda ve doĝum esnasında
Kocanın annenin ve birinci derecedeki yakınların alınmasında Hiç bir mahsur görülmezken Kürtaj sırasında bu kişilere izin verilmez. Sebebide Operasyon sırasında ceninin toplu olarak ( yani tüm bir vücut olarak ) Alınamaması
Hasta yakınlarının kopuk kol bacak el ayak veya tek başına
minicik sırma saçların arasında ela veya
köz gibi gözlerin bakmasına
dayanamazlar diye .................................!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ayrıca kürtaj olan kadınlarada gösterilmez.
Çünki el kol bacak baş parçalarını gören ana yüreyi o andan sonra tüm katılıĝını yitirir ve doktora saldırır veya akli dendesini kaybeder diye .
Oysa düşük yapan anneye cenin nekadar küçük veya büyük olsun görmesinde bir mahsur görmezler. Çünki Dinli dinsiz her annede kader inancı vardır o an
Anne kaderine razıdır. Çaresizlik onun tesellisidir.
Kendi sebep olmadıĝı için tez ve çabuk kendini toplayacaktır..
Ilk defa Kürtaj olacak anne adayı çocuĝunun hayatına
son vermeden önce anne ve babasının onu nasıl sevdiĝine baksın onun en ufak bir rahatsızlıĝında başında nasıl pervane oluyorlar bir düşünsün ki kendininde
yavrusuna o şekilde ilahi bir baĝ la baĝlı olacaĝını düşünsün.
Daha önceden anne olanlara hiç hiç birşey demeden ,
Yalnızca dua ediyoruz...
Çoĝu AB Üllelerinde ve ABD de kürtaj resmen yasakken,
Gelişmemiş ve özellikle islam ülkelerinde serbest ve ayrıca TC de Resmi Kürtaj iznini Aile planlaması adına 10 haftalıktan 15 haftalıĝa çıkartmak istiyorlar.
Dünyadaki 1000 Hastanede günde 3 kürtaj yapılsa senede 1086000 can yapar..
Oysa gerçekler Akıl sahibi bir insanın hayel edemeyeceĝi kadar yüksek sayılardadır..!
Soru:
Dört aylık olan çocuğu aldırmak caiz değildir deniyor, fıkıh kitaplarında. Ama bugün ultrasonla yapılan tesbitte dört aylık değil ellibeş günde insan şekline geldiği tesbit ediliyor.
Alınamaz duruma geldiği söyleniyor.
Eski tesbit mi yerinde, yoksa yeni tesbit mi? Cevap:
Erkeğin spermi ile kadının yumurtası birleştikten, embriyo oluştuktan ve ana rahminde tutunup beslenmeye başladıktan
sonra -ki, bu aşılanmadan kısa bir süre sonra olmaktadır-
bu varlık (cenîn) insandır, onun bütün özellikleri ceninde belli olmuş, belirlenmiştir; onu almak, kürtaj yapmak insan öldürmektir ve asla caiz değildir. Kırkbeş gün, 120 gün sonraki durumlar,
rahimdeki varlığın değişim safhalarından bazılarıdır, bu değişim/gelişim safhaları olmadan da o canlıdır ve insandır.
Mesela hadis ve fıkıh kitaplarında, bir rivayette kırk beş, diğerinde 120 gün sonra cenine "ruhun üflenmesi"nden söz edilmiştir;
bu ruhtan maksat can değildir; çünkü cenin (rahimdeki çocuk)
bundan önce de (baştan beri) canlıdır.
Bu üflenen ruh, mahiyetini insanların bilmediği ilâhî bir katkıdır. İnsanı insan yapan ve öldükten sonra da varlığı devam edecek
olan unsur "nefis"tir, bu nefis insanla beraber yaratılır ve devamlı gelişir; iyi olur, kötü olur.
Ruha gelince, bu üfürülmeden önce de, ölüm ile vücudu terk
ettikten sonra da onun dışında
kalanvarlık insandır ve ona (rahimde iken canlı, öldükten sonra ölü) insan olarak bakılır, böyle muamele edilir
Islam Hukuku Pof. Hayrettin Karama
Soru:
Ana rahmindeki bir ceninin 2,5 - 3 aylık veya daha ileri bir
gebelik döneminde, eğer tıbben bedenen sakat doğacağı bilinse, bu çocuğun aldırılmasında beis var mıdır?
Hem bedenen hem de zihinsel olarak sakatlık durumunda hüküm yine aynı mı olur? Cevap:
Kadının yumurtası erkeğin spermi ile aşılandıktan, rahim duvarına tutunarak beslenmeye başladıktan sonra artık her şeyi
(cinsiyeti, boyu, rengi...) belirlenmiş ve zaman içinde
ortaya çıkacak olan bir çocuk (insan) vardır.
Bu çocuğa (rahim içinde iken adı cenîndir) yapılacak işlem ile doğmuş çocuğa yapılacak işlem arasında -cinayet ve günah bakımından- önemli bir fark yoktur.
İslam ceza hukukunda cenînin düşmesine sebep olanlar tazminat öderler; bu da gösteriyor ki, orada cansız veya belirsiz bir et parçası yoktur, bir insancık vardır.
Doğmuş bir çocuğu bedeninde veya zihninde bir özür var diye
öldürmek caiz olmadığı gibi cenîni de bu sebeple
öldürmek caiz olmaz.
Müminler ahirete de inanırlar; bu dünyada değil bir sakat insana, hayvana bile yapılan hizmetin ecri, sevabı, ahirette güzel karşılığı vardır.
Bir tek istisna, rahimde kaldığı veya doğurulduğu
takdirde annenin kesin olarak ölmesi durumudur; ancak bu
durumda cenînin alınması caiz görülmüştür.
Islam Hukuku Pof. Hayrettin Karama
Hazırlayan : Cemile Eğerci
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder